Wednesday, May 6, 2009

agak moody

hari ni menjaga gerai lagi...hehehe..seronok jaga gerai ni...mcm aku kata semalamla..selain daripada dapat melayan orang,dapat cuci mata gak..hehehe...tp intention aku sebenarnya bukan nak dapat duit apa ker untuk keja ni..memang aku planning nak bt part time keja ni...tapi not official yet until i'm finish my design....memandangkan iman sorang jer..mcm kesian lak kat dia..dala design mc terkontang kanting, tunggang langgang apa semua..kalo ikut hati aku bole jer aku buat xtau jer ngan membe aku ni..biar dia sorang2 jaga gerai...tp sampaika hati aku...so..aku buat mana yang aku mampu jerla k...tapi aku agak sedikit hangin bila orang pertikaikan aku...aku tau apa aku buat k...xyah nak cakap aku buat keja mcm aper ntah...asyik layan laptop jer ker aper...aku bt keja aku k...kalo design aku da setel xperla juga...so plz consider k..agak2 la juga kalo nak tegur ke aper...kalo ko di tempat aku, ko hangin x?..bukan aku nak mengungkit atau nak tunjuk aku bek..tapi aku lagi senang mcm ni...aku xharap apa2 kalo nak buat keja..tapi jangan nak bising2 cara aku.xpuas hati, ha ganti tempat aku...

aku xkisah kalo aku kena tegur cara aku bekerja, kalo aku xda benda len nak fikir, tapi kalo hang sebagai member pun tau...aku ada benda len lagi nak fikir, so agak2la nak sound.Bukan aku dari awal sampai ke petang dok asyik tengok member sorg tu jer buat keja...kitaorg sendri da planning nak tukar2 serve...aku malas nak cakap..so saper2 yang terasa nasibla..aku tau aku xhebat mcm budak tu..bole buat semua benda last minit n just petik jari jer..aku sentiasa berpijak pada bumi yang nyata.xyah nak ajar aku tentang erti susah.aku memg hdup susah dri kecil sampai ke la ni..tp xder pun nak simpati dengan saper2...aku tanggung semua sendiri...takat keja kena berjemur apa semua tu aku da biasa..kalo takat kena maki, kena halau n kena kacau dr segi seksual n apa semua tu pun aku da pena rasa...tp rilek jer n keep as our experince suda..xyah nak kecoh ok..

so, think twicela kalo nak sound pun..aku bukan apa. selama ni aku rilek jer, n xkecoh pun. tapi kalo hal aku sibuk sangat nak pertikaikan..aku xbole blah...member2 juga tapi...hati sakit ohh..hilang respect aku ngan makhluk mcm tu..sori 2 sayla saper2 yang terasa k...tq blog, sebab tempat aku luah perasaan...aku malas nak pendam2 ni.saper terasa2 la...xterasa pun xper..bukan niat nak memburukkan atau memalukan aper ke jadah semuala...tapi, aku xreti nak sound direct n pastu buat mcm xdr aper2 berlaku..it's not me...biar saper2 yang terasa tu fikir sendiri apa dia da buat..aku tau niat dia bek nak tegur...tapi dalam keadaan mcm ni, dengan design aku yang hampir2 lemas ni..aku xleh terima..nak kata aku kuat sentap, cepat terasa ker aper..cakapla...ada aku kisah(trademark kak farah)..n pada mereka2 yang terbca blog org xpuas ht ni sori kalo agak hot n terasa akan pedas ayat2 di sini...nama pun penulis blog ni manusia..ada hati n perasaan..so..mood dia sentiasa bertukar2...he3...so..so..la...da xder idea da nak tulis..k salam..

2 comments:

  1. huish. itu trademark nuar lah, bukan akak! hahahaha

    ReplyDelete
  2. hisy... tak baik la org tu mempertikaikan... lagipun kat situ bukannye macam kafe penuh org pun... bole je wat keje2 lain sambil menuang kuah laksa. haha

    ReplyDelete