Thursday, May 28, 2009

perbedaan..

aku letak gambar jela ye...korang komenla...benda nila aku buat tuk topikal studi aku...entry dia ada da forward kat sebelum2 ni.korang rajin2 bacalah...k

jalan belakang bukit bintang ada apa?

reflexology jalanan

live band

maple n pameran motor saper paling cool

warung di pusat bandar

sumber pencahayaan dari bangunan tinggi n ada iman aik?

jalan Belakang Tunku Abdul rahman ada apa pula?

warung maple yg terbaik punya

jalan yang bebas dari sampah masyarakat

eee..ada tumbuhan berklorofil..

presenting....TAR next top model..

Jalan Belakang Haji Taib pula ada apa...haaa..jeng3...akhirnya berjaya snap gambar

ada pertandingan takraw haji taib

kesan peperangan selepas pasar malam

taman permainan tikus-tikus n kanak-kanak lipas keriangan

banglo af versi lipas n tikus

LHT project runway

mari bermain sorok2...bang..RM5 ringgit bang..murah bang..

ini adalah sculpture terbaru di LHT..

ini lagi...

tempat shooting...n pembikinan filem ini..

barisan krew2 yang terhebat di pasaran...sekian terima kasih

5 comments:

  1. 3 gambar terakhir, mereka benar2 hot?anda yakin mereka itu boleh dilanggan??

    ReplyDelete
  2. erk luper..gambar keempat terakhir..hoho..adakah adian sedang dalam percubaan menjengah ke alam urusniaga belakang lorong?larikkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. gambar aku kat sini...?
    nie kena bayar royalti nie...

    ReplyDelete
  4. blah ha mr propaganda..mentang2 keja da siap berlagak nak mampus.sukati aku ar nak buat apa aku suka...

    ReplyDelete
  5. royalti akan dikira berdasarkan gaya posing paling mantap..whhoo

    ReplyDelete