Monday, May 25, 2009

membuat case study..

aiyoo..penatnya hari ni..so xdapatla nak membuat entry budak sekolah...akan disambung pada hari len k...sangat terkejar2 hari ni...really tadi kelas leadership pun memang xlarat nak buka mata..memang tangkap lentokla dalam kelas..hahh..besok dia nak semua portfolio untuk kerja umah yang da dibuat b4 ni..xleh tidurla mcm ni...

pas kelas tadi terus memfotostat questionare...lalu mengedarkannya d xsite dan library. Memang bernas...xsampai setengah jam.30 questionare berjaya dikumpul.selepas menutup gerai en azimin, balik ke banglo af untuk bersiap untuk bergerak ke kl...membuat servere izuan,aku dan mengambil gambar di lorong belakang.

mcm2 ragam bila hendak membuat servere dengn foreigner..xsemua mereka fam english.last2 ko yg kena buat nonverbal communication ngan dorang(topic tesis izuan)dari ke bb sampai ke pavilion, then kembali lagi ke bb...last2 dapat kumpul 12 jer servere izuan..kalo xsilap.aku dapat 2 jer..tapi tu pun da memadai aku rasa..sebab memang intention hendak mengambil gambar ja..

kemudia bergerak ke jalan TAR..ingat ada pasar malam..rupa2nya hari minggu jer ada..tapi xper..dapat gak tangkap gamabr...pastu masuk ke balai polis masjid india..menemuramah pak polisi pada pukul 12 tgh malam.bole x...pastu suh pacik tu isi servere...sambil menonton citer doremi...hahahha...sengal..izuan, nampak je pak polisi terus blah..fobia tgk polis..sebab kat umah dia hari2 tgk polis.

pastu terus bergerak lagi ke LHT..lorong haji taib..masa ni, da kali ketiga aku masuk jalan ni..dulu mula2 takut. Tapi skang da agak berani da..da xtakut da ambik gambar depan2..tapi puas hati sebab akhirnya aku dapat lihat sendiri aktiviti sosial d belakang lorong tu..dengan pintu masuk perjudian dari belakang, bapuk2 tu berposing di keta n belakang lorong dan sampah sarap yang mak aii..tikus, lipas, anjing memang gila la dia punya sarang...memang penuh ngan penyakit aku agak...

kesimpulannnya aku da dapat agak da apa nak letak dalam tesis bagi ketiga2 kajian tapak aku...
emm..so be hapi 4 me k...laptop rosak...T_________T....xtau nak buat camner....
ok bye..sian kak farah nak buat keja..nak solat dulu...nanti baru sambung bt keja.Salam

4 comments:

  1. laptop rosak? aiyoo panas sgt ke?

    ReplyDelete
  2. ntah. bukan sbb panas. sbb aura fara-d kuat sangat. so, jauhkan laptop anda daripada yang bernama fara-d itu. haishhhhh

    ReplyDelete
  3. bukan 'severe' la syg..ko nih..dr ritu x lepas2 eja... SURVEY LA..mmg la dornag x phm ko sbb ko bg severe kt dorang..bukan survey..hahaha

    ReplyDelete
  4. hek eleh..lom apa2 lagi dorang dah kasi sign dorang busy...motif?

    ReplyDelete