Sunday, May 10, 2009

hari pembulian...

hari ni dibuli ngan kak farah...huhuhuhuu..kak farah jaik(jahat bahasa sarawak) baru jer sebentar tadi mengterkejutkan aku di toilet yang sedang leka membasuh pinggan mangkuk, tiba2 dia bole hulur kepala dia kat pintu..mana x histeria aku dbuatnya....tensen betul..pastu ketawa sampai berguling2 kat lantai, yang aku da separuh nyawa terkejut ngan lawak dia..T______T....tu belum lagi kejadian semalam, aku buat lawak ape ntah, kak farah geram pastu dia baling ngan botol lotion dia. yang aku ni memang xsempat nak ngelak sebab xnampak, da time2 tu aku pakai mata 2 jer..pukkk kena sebijik kat muka..walaupun dia xniat nak baling betul2 kena kat muka..T_________T tapi tetap kena...waahhhhhh T________T

lalu membuat design dengan muka sebal...sebab kena buli....sob...sob..sob....tapi yang peliknya sedikit pun xder rasa marah atau sentap...tapi jaga kak farah..habis design ni i kenakan u balik...u takut cicak kan?hahahahahha(keluar tanduk ketujuh )

1 comment: