Monday, May 18, 2009

jalan2 cari pasal

wuhuuhu...hari ni memang advance...pas je internal..semua membuat hal masing2..antaranya:

- kak farah, adia, alia, che lan, kak nisa n kak maz g umah kak kiah( karaoke)
- iman,izuan, pika, sue n mereka2 yang terlibat p makan nasi ayam kat taman desa
- finas marantau d seremban
- aku? kena g kelas leadership short sem...huhuhuuhu...kak farah xbagi ikut dorang sebab minggu lepas kelas aku datang lewat, pastu ponteng kelas pula pada ht seterusnya...
- balik kelas tadi, ajak dayah g makan kat asria kat teras jenang..sana memang terbaik ar kalo makan...
- malamnyer kitaorang g makan lagi kat kg Baru...dekat ship...haaaa..memang best..sebabnya aku dapat makan pakej punya..order 1 dapat 3 free menu yang berbeza...sekaligus dicap sebagai DBKL..fam2la apa mksud dia
-Balik dari Kg baru , meneruskan perjalanan ke KLCC...1st time aku rasa melihat bangunan yang sangat seksi...gila doh..sebelum ni aku xrasa..tapi malam tadi...aku memang jatuh cinta ar kat KLCC..hanya dalam 10 minit melihat kemegahan KLCC disamping lampu2nya yang penaik seri muka...lampu tertutup tepat kul 12...

yang menariknya...kebetulan 19 mei adalah hari jadi kak aida(selamat hari lahir kak aida..wish u panjang umur n success in ur life)..KLCC tu mcm lilin...tepat kul 12 dia terus padam lampu tanda hari jadi kak aida..hahahaha..comel bukan..

- kemudian meneruskan perjalanan sampai ke pavilion, tapi hanya singgah sebentar sahaja n tidak keluar dr keta, huhuhuhu..takut kena saman, parking tepi jalan..
- keluar dari pavilion p ke bukit bintang pula melihat lifestyle pelancong dalam menodai negara kita...serius, da mcm bukan negara kita da kat bukit bintang tu..dengan kedai buka 24 jam, sana sini muka foreigner, dengan service urutan dia n sort of..
-dari bukit ke bintang, kemudian terbang ke brunei melalui jalan brunei..xsedar keta dayah bole terbang ek..mcm harry porter ada, cam pintu suka hati pun ada..hehehehe..
- pastu yang xbole blah, ada orang tersalah membuat perhitungan dalam memilih jalan flyover..3x pula tu..xbole blah...lebih sanggup memilih laluan underground daripada lalu atas..memang pengetua underground betul..sepandai2 tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga..(KLCC>>bukit>>bintang>>Brunei>>underground)
-Masuk UKM tgk jam dinding kat menara masjid menunjukkan jam 5.04 pagi...td gerak dari sini kul 9 ke 10la gtu..mcm xcaya jer perjalanan malam tu mengambil masa yang agak lama...tapi bila difikirkan balik (KLCC>>bukit>>bintang>>Brunei>>underground) memang patut pun mengambil masa yang agak lama...ish3..(padahal jam tu rosak..baru kul 1 pagi time tu..hehehehe)

7 comments:

  1. thanks!!!
    lalalalala.....

    silap jalan???
    lalalalala....

    ReplyDelete
  2. aik igt blk trus tdo ja...
    lalala~~

    ReplyDelete
  3. BALIK KOL 5!!!!!! AYOOO... aku balik kul 12 trtdo dah... abistu farah xdpt masuk smpi kul5 ke??

    ReplyDelete
  4. wah...
    giler betul berjalan...
    malam tadi sempat g rumah kak rokiah jer...
    sampai kul 1...
    balik, sambung tgk prison break final episode...
    muahahahahaha.....
    bestnya idup tanpa design!!!

    ReplyDelete
  5. adian:bukan kul 5la adian..baca balik blog tu...

    mr propaganda:yew...sapa suh balik umah awal sangat..semalam pun kitaorang da ajak..masa kat ship..hehehehe

    ReplyDelete
  6. aku pun gila..malm smbung karoke lagi 3 jam ngn memb2 aku yg lain pulak..skang dh xde suara..cam syial! haha bahagianya idup tanpa design!!

    ReplyDelete
  7. aku lambat tgk msg ya malam itu...
    masa aku baca msg korang g makan kat kg baru, dah pukul 11 malam... muahahahaha

    ReplyDelete