Sunday, May 10, 2009

aku mengantuknya...

huhuhuhuhuhu...design...wahai design siapla ko dengan mendengar jampiku ini...arghtuii...ludah kiri n kanan...eiiiyeee...cilidak(pengotor bahasa sarawak)...arghhh time2 mcm ni juga mata n kepala ni buat hal...ngantuk bebenor....hemmm....

semalam berconversation dgn my elder brother..sweetnya dia....tau x da berapa lama kitaorg xberchatting begitu lama..hampir 4 tahun...last aku borak ngan dia b4 dia kapel ngan wife dia skang.he is my favourite brother....yang menariknya ngan abgku ni berbanding 2 abgku yg len ni, dia seorg yang sempoi n tidak pernah menganggap hubungan kami sebagai seorg adik n abg. Tapi lebih kepada seorg kawan..hehehhe....dengan dia kami sangat sangat open to sharing everything. sometimes bermaki2 pun ada...tapi dia jerla lebih..aku x...cuma aku suka buli dia..ahhahahahahaha...tu yang selalu kena maki ngan dia tu...hak. Tapi aku xpun makan hati ngan gurauan maki dia. sebab dia memg mcm tu..hahahaha..sengal la abg aku ni...

life aku banyak dibentuk oleh nasihat n pengalaman dari dia. Walaupun dia xpaksa, xsuruh aku ikut pun kata2 dia. Tapi xtaula...aku lagi senang mendengar setiap nasihat dia berbanding abg n kakak2 ku yang lain. Oh ya aku merupakan anak yang ke 6 dari 8 org adik beradik...hebatkan mak n ayah aku...hahahahha...aku ambik architecture ni pun dia yg advise...kalo ikut aku dulu, ak nak jadi interior designer, xpena nak terfikir jadi arkitek..tapi dia yg advise ambik arch...coz, bidang dia lagi besar n aku still can be ID...but ID can't be Ar...tapi architcture sgt horror....huhuhuhu..

tadi sempat mengacau ibuku yang berada d sabah...menelefon jer...how i miss her so much...i luv u mom n happy mother's day....she always be my love...kepada mereka2 yang luar kat sana...selalula menelefon ibu anda...kerana mereka tidak pernah melupakan anda walau sesaat pun...n mereka selalu ternanti2kan panggilan kita walau sekadar hanya bertanya khabar...atau tanya da makan ke belum..itupun da cukup menyenangkan hati ibu2 kita.(wah mcm banyak pula ibu aku..hehehehe)

talk about my sister...i luv u to sis...but plz gv us a chance to say what we want to say, listen to us n try to being a good sister with soft spoken n good adviser. jgn berkeras n memaksa untuk kitaorang ikut rentak kakak....maybe u have your own family(her husband n future child) then u dont care about ur siblings feelling n situation, or maybe xkisah pun kalo kami adaka atau xda di sisimu...coz ur husband is everything now. jgn salahkan adikmu seandainya mereka menjauhkan diri n membuatkan ko rasa keseorangan, kerana adik2mu juga mempunyai perasaan untuk dijaga n dihormati keputusan mereka...what ever it is...i'm still ur younger sister n always luv u...

hu3..entry berciri kekeluargaan...yela da selalu sangat crta pasal kengkawan..crtala pasal family lak...aku ni jenis family girl(sukati je aku guna ayat ni..ntah betul ntah x)...aku sangat suka akan sebuah rumah..sebab rumah ada family..n rumah tu menceritakan lifestle akan family tersebut...sangat rugi pada mereka2 yang tidak mengharagai rumah mereka. walaupun rumah mak aku sempoi jer..n bersepah2 dengan barang2 lelaki (majoriti adik beradik aku lelaki) tapi aku still suka rumah mak aku...sebabnya aku suka...hahahha...xder alasan kukuh.bengong...lu fikir sendirila senang crta...

1 comment:

  1. saya suka rumah saya jugak. sebab tu saya selalu balek rumah! sebab kt rumah ada mummy saya. abah juga! :D

    ReplyDelete