Saturday, April 25, 2009

erti sebuah perhubungan..

aku rindu saat tersebut..

1.aku rindu bila seseorg mengambil perhatian terhadap aku
2.aku rindu diusik dengan gurau ketawa
3.aku rindu dipuja
4.aku rindu mendengar suara tersebut
5.aku rindu kemesraan dlu..

kenapa dgn sekarang?

sometimes lelaki ni bila da dapat menawan sebuah hati..mereka mula rasa selesa n mula mengabaikan perasaan empunya hati tersebut..mereka menganggap ht itu adalah milik kekal mereka.tetapi jagn lupa..slh satu sifat juwita adalh mereka suka diburu,dipuja n diberi perhatian..n kenal erti penat n bosan...

so..fikir2kanla apa akan jadi pada situasi tersebut bila lelaki mula abaikan perhatian mereka...

aku sangat xder mood nak memblog..apa yg aku rasa sekarang adalah sebuah kekecewaan yang amat sangat..sampai aku da xda ht da..nak ngs pun da xmampu nak kuarkan air mata..sebab tau..semua tu buang masa...man always give a reason..aku pena berkata..aku memag suka membebel...n berleter..tp one time kalo aku da diam...haa...fam2la apa akan jd..time tu fikirla apa cara pun nak betulkan mood aku balik...kalo x..habislah..biar pun sakit..kalo xtahan n xder effort memg goyahla ia..korg mesti xfamkan..tp bg yang da ada xperience..fam2 sendrlah...aku malas nak xplain pnjg2..

muka xda mood n perasaan..(aku xleh senyum pun time ni..)

No comments:

Post a Comment