Monday, April 27, 2009

sambungan lorong haji teb..

..emm..pecaya x atau tidak..

sepanjang perjalanan dalam hj teb tu..mcm2 ragam org dapat dilihat...org berniaga,lepak n menjual ubat seks..tp xberanila pula nak tanya..depan n belakng jalan haji teb sama je..kadang2 aku confuse..ni depan ke belakang..sebabnya yg buka just 2 kedai je dalam 1 barisan kedai tu..then lampu depan n belakang dia sama ja..lampu neon warna kung..memg agak kelamla jalan tu..ada satu part tu..time aku g bt survey..ada pacik tu tanya mcm2 ar kat aku..

pacik: dr mana
yinto: bangi
pacik: bertiga jer ke korg?nek apa g sini?
yinto: nek keta
pacik:parking mana?
yinto(aku time tu da rasa len da)parking kt luar, jauh gak ar jalan kaki..

bnyk lgla pacikk tu tanya.ada gak dia pesan..kalo xbesa masuk sini..hati2la..kalo jalan tu jgn pecah2..sini banyak bapuk..bapuk sini 2 benda je dia nak.
1.nafsu
2.duit

kalo tgk laki dia nak yg 1st tu,kalo pompuan dia nak yg 2nd tu..so hati2..kdg2 dorg ni men tarik jekalo tgk kita jalan sorg2..nampak dorg sorg..tp dalam bilik dia tarik kita tu adala member2 dia yg len..time tua r dorg cek dompet n rampas apa je yg ko ader..jgn sekali2 tunjuk ko ada bnayk duit..pastu pacik tanya..dorg memg minat tgk lelaki ni(pacik tu tunjuk izuan..) korg jaga dia ni..dia ni berharga...aik aku da pelik da..slalu bukan pompuan ke lg berharga..hehehehe..pastu adala abg ni tanya kitaorg buat apa..jawabla tgh bt survey..pastu bg ar kat dia kertas survey tu..pastu dia terus blah..xnak jawab then masuk bilik cam cc(cyber cafe)..aku ingat cc..pastu aku tanya pacik tu..dalam tu cc ker?pacik tu sengih jer

kalo nak cr cc,kat sini susah nak cr..kt hujung sana tu pun ada gak 1 mcm ni(pacik tu tunjuk bilik td..mulanya aku xfam..)kt luar sana jer ada cc tapi memg payahla nak cr cc..aku pelik..habis yg bilik ni bukan cc...xlama tu aku diam...ok.aku fam mksd dia apa..tula bilik mesin perjudian simulasi9xtau betul ke x..alia yg bg nama tu) atau kata lain..jackpot..

tau x dalam bab kecil tesis aku ada bab perjudian..selama ni aku ingat perjudia kt lorong belakang..org men daun tu..pastu pasang duit..rupa2nya men jackpot..aku ingat kt gentg je bole jumpa bnda tu..patut pun aku google brta pasal perjudian ni xder...so..aku fam..(dlm ht aku da mula cuak da bila pacik tu dapat bc muka aku yg da fam apa dalam bilik tu)..pastu aku pun xnak panjg citer,then aku blah..

pastu kitaorg move tu org jual buah2an...alia pingin sgt nak makan..izuan pun beli..aku ambk kesempatan tu bg kertas survey kt abg tu..mula abg tu kberatn nk jawab..kitaorg ayat punya ayat..br dia jaab..time dia jawb,adala 2,3 org lelaki kt situ sibuk nak tau apa abg tu jwb..tp bila aku bg form suh isi xnak pula..alasan da..dia bukan org situ n xbole nak bg komen lbh2 sebab bukan kawasan dia..kalo nak suh dia tanya pasal kontrak bole..time tu alia bengang kt dia.."oh pasal kontrak, bole jer kitaorg nak tanya pacik..kitaorg pun tau gak pasal kontrak ni.."pacik tu memg poyola..rasa cam nak tendg jer..mengelat sungguh..tp sibuk nak tau soalan survey tu..pastu ada satu mamat ni tgk gak abg td tu jwb soalan..aku perhati jer abg tu..napa mcm len ekk.mcm...haaaa..aku tau apa..."abg ni dgn abg yg jwb soalan ni adik beradik ek?...mulanya abg tu xnak ngaku..tp bila aku cakap mta dorg sama..dia terus tersengih..hensem kot abg tu..rupa2nya dorg org acheh..komen dorg tempat tu..pasal pelacuran...dorg bengang sebenarnya ngan pelacuran kt situ..merosakkan pemandgn..org luar nak masuk pun xberani..lg satu, kira mcm tempat tu ternodala dgn kemaksiatan,then dorg pun terkena tempiasnya...betul gak ar pendpt abg tu...pastu kita org xciter panjg,then terus blah..

ada satu part ni..aku rasa memg kemuncak gak ar..xtau lorong ke berapa..jalan2..nampak sekumpulan bapuk..dr jauh kitaorg da cuak gak sebenarnya...izuan da tanya..

izuan: ko biar betul yin nak lalu sini?
yinto:yela..da alang2..napa ko takut?
izuan:aagakla..kang dia tarik kita..
yinto:ko bt muka slumber jer..lek ar..

pastu kitaorg pun move je...memg berdebar gak ar jntg..mana xnyer,kalola nyah2 tu tarik kitaorg n pow ker...x ker naya..aku jalan plg depan..alia n izuan lambt tul jalan..dalam jarak xsampai 2 meter..kitaorg lalu depan nyah tu..pergghhh..aku cakap ko...aku agak2 dalam 5 org kot dorg..dengan tinggi lampai,mekap memg kalah mekap artis..seksi jgn cakapla...aku xder gambar dorg..tpa ku bg contoh gambar jer mcmna dress nyah tu..

lebih kurang mcm ni la..(girlandflower.blogspot.com)

n mcm ni(serius..ada s*s*)tp lelaki..ko dapat bygkan x
(iktorviktoriashop.wordpress.com)

pas lalu depan nyah tu..agak2 dalam 3meter jauh..br aku berani pusing belakang tgk alia n izuan..hehehe..aku da agak da..bla tgk izuan..aku da gelak da..tau napa?..dengan muka pucat,mata bulat ntahan nafas...izuan memg culture shock ar kt situ...selepas melihat nyah yg bergambar seperti gambar 1 n 2 di atas...hahahhaa..aku ngan alia gelak..tp alia xperasan nyah tu dia pandg tempat len kot...pastu bg nak mengcoolkan diri..aku order burger kt situ..sajer jer..supya kitaorg ada point nak stay lama kt situ...abg yg jual berger tu pun kena soal ngn aku..

Yinto: da lama ke bisnes sini bg?
abg beger: xla bru stat semalam..
yinto: abg bisnes kt sini dorg xkacau ker..yela..abgkan lelaki..dorg tu pntg...(aku sajer xhabis ckp..abg tu fam2 sndrla..)
abg beger:xderla biasa jer..kita xkacau org,bt aper dorg nak kaco hal kitakan..
yinto:xdrla mana tau..lgpun abg baru lg kt sini..dorg xtunjuk laagi tu..(berani tul aku cuakkan abg tu..tp abg tu steady jer..)

xlama pastu ada saudara dia datang..3 org pompuan)kakak ipar dia kot aku rasa,ngan ank buah n adik dia)..pastu aku apa lgmana nak lepas peluang..bgla form survey kt dorg..hehehehe..pas akak tu jawab..kitaorg blah..masuk lorong belakang..time tu..aku da xtahan da..memg kt gla bau yg memualkan..mana bau sampah,bau arak..aku da peng..kt lorong belakang tu nampak ada satu laki ni tgh sibuk cek2 sampah..ntah apa dia cr..aku nampak dia kuarkan baju,peti keselmtan kt situ..then kuis2 lg smpah tu..yee..aku da blah cepat2..xlama tu nampak 1 girl ni tergedik2 kt tepi jalan..bila ada lelaki dekat dia nak pegang dia,dia bg signal tunjuk jari telunjuk..no..no..no(ko dpt bygkan x cara dia..dressing dia camni..

ni dress ada satu girl tu aku jumpa betul2 kt lorong belakang..ntah tgh tunggu apa..memg gedik gla..(www.theinsider.com)

aiyoo..kepala aku da pening da tgk dressg dia..(wlpn gambar ni bukan gambr sebenar..tp sdikit sebanyak membantu imaginasi korgla kot...jgn pula pasni bt wallpaper kt destop)...xlama pastu kitaorg kuar..da xlarat da nak jalan..aku kena hirup udara segar..time tu memg pening n nak muntah...pas kuar..aku terus terduduk kt bench kat luar jalan hj teb tu...aku xlarat da nak masuk..alia n izuan ckp..lek ar yin awal lg..aku da xlarat doh..bau dia..iye...pas ambik nafas kitaorg gerak tempat len..nanti aku citer apa jd tempat len..tp pas kul 1 tu..kitaorg round balik masuk lorg hj teb by car..tapi tau x apa jd?

sorg bapuk n girl yg gedik pun xder..serius memg xder langsung..kitaorg round habis jalan tu memg xder..yg ader time tu,org jual ubat kuat jer..time tu memg ramai gla org jual ubat..tp kitaorg pelik sgt2..sebab last time aku g sana dalam kul 2 pg memg ramai gla nyah2 ni bersantai kt tepi2 jalan tu...sampaila kitaorg membuat 2 teori;

teori 1(by alia):aku rasa dorng keja awal kot,sebabnya malam nak tidur awal,besok pagi keja part time len lagi..siang jual ken,malam xcukup ken)..

teori 2(by yinto):aku rasakan malam ni full bookingla ..satu pun xtinggal...

pastu kitaorg pun blah dengan dukacitanya..paling sedih antara kitaorg..izuanla..sebab masa kt pavilion,dia bergambar kt lampu smpai silau mata..pastu alia bg cdgn..xper wan,pasni kita cuci mata ko balik kt lorng hj teb..apalagi semgt terus izuan..tp last2..hampeh juga...tu ar citer pd malam tersbut..rajin tul aku story detailkan...

5 comments:

  1. hahaha bagus entry ni... suke suke

    ReplyDelete
  2. kak yin.. lain kali klu pegi ajakla..
    nak experience gakkk..
    hehe..
    mne tau leh dapat free service ke..
    besh tu...

    ReplyDelete
  3. woi nua! bawak mengucap sket. ish ish ish

    ReplyDelete