Tuesday, April 21, 2009

parti liar

hehehe..malam td pergi menyambut bday party dikalangan senior2...memasak naget n kentang menggunakan periuk nasi..hehehehe..mati2 aku ingat dorg masak menggunakan gas ke aper semua,rupa2nya hanya menggunakan electricity saja.hidangan simple,tp bila semua bt sendri lg rasa kelazatannya berbandg beli kedaikan..kak zack masak bihun(menu sampai skg aku xreti masak)...disamping membawa pencuci mulut bubur pulut hitam..pastu naget n kentg gorg...kek coklat decon...hahaha mana xnya...dengan hiasan2 yg direka oleh budak2 ni...nanti ader gmbar aku upoad...menu len nata de coco,teh panas...hehehe...wlpn hanya di kalangn senior n junior yg berapa ekoq jer..tp bila da berkumpul sgt meriah..hehehe...comel..studio 4th n 5th year tu da mcm banglo af pula, meriah degn telatah manusia.okla tu ja entry malam ni.psycho ngan che lan.dia da siap 4 elevation,planning n 3d...aku?planning still gantung..aku da rasa tergugat..nak buat model ker,nak bt drawing...matila aku...mcmana ni...rasa bt drawwing jela malam ni...ingat nak men massing kt elevation..tp.mcm slow sgtla pula..kena balik bilik ni bertapa...huhuhu.yeah berjya memasukkan gambr..sori lambat..ambik dr fb..hehehe
kek sebelum dihias menjadi decon
selepas dihias..(design by kak a'ai,finas n dalila)

menggoreng kentang di dalam periuk mak jah..hahaha(dekat mana ni korg men masak2?)
tada...nila tempat dorg men masak2..siap bt drawing tu mcmana nak hasilkan lauk ala architecture view..ni tgh bincang..style apa..decon,moden,kontemporari atau..bla2..
antara hidangan yg disediakan.bihun gorg(dlm periuk tu,udang ada 20 ekoq jer,sorg ambik satu,kt kak zack),bubur pulut hitam,gula2,naget bentuk love,piring masak kicap..hahha tipu,kek choclt decon,air teh yg sedap, n nata d coco.menghidang di atas draftng tble yg bila2 masa jer bole terlipat bersma kek apollo tersebt..hahaha

mereka2 yg menyambut hr tua...aku x ok..hanya tumpang glamor jer..sampai kena halau ngan kak farah(menyibuk jer yin ni..lalalalalala)

2 comments:

  1. banglo af?

    haha...

    bolehla tu....

    cctv je tak function lg...

    kalo tak sume bley drama depan tu....

    ReplyDelete
  2. aahla betul. banglo af. bijak bijak...

    tapi mana studio tarian? kene jerit2 5,6,7,8

    ReplyDelete