Sunday, April 19, 2009

First Time...

salam..hehehee...akhirnya aku membuat keputusan membuat blog...sebelum ni ayik membaca blog org..dan aku sangat gemar menmbaca blog2 org.bole dikatakan menjadi rutin harian.aku menganggap org yg menulis dalam blog ni adalah org yg sagt berfikiran terbuka dalam berkongsi perjalanan n pengalamn hidup dier...aku xseberani itu pd mulanya...tp xsalah mencubakan...hehehe...rasanya xpayah panjg2 untuk 1st entry ni...sikit2 sudey...thanks to kak farah yg mengajar saya mcmna nak stat bt blog.wlwpun beliau gelakkan saya...nak juga buat...sebab banyak rasanya nak dikongsi dengan org len tentg hidup ni...hehehe...ok.2 jer da...

4 comments:

  1. welcome to the club! cewah!
    ala...takkan sentap kot? sentap blanja!!! hahaha


    well, satu je pesan i untuk u, kalo tetiba mau update entry isu panas, pandai2 kaver tau. bahaya, ramai je spy kat dunia maya neh. haha

    ReplyDelete
  2. sudaaaa bahhhh.... dia pun mauk jugakk... hahaha

    nnt rajin2 update ye.. jangan 1,2 entry trus padam. heheh

    ReplyDelete
  3. start blogging?

    good2..
    but, dont be like warm2 chiken shit...huhu...

    ReplyDelete
  4. ok ba kalo ko..(trade mark org sabah)...ye..saya akn rajin mengupdate crta2 bangang saya..hahahaha

    ReplyDelete