Friday, April 24, 2009

tukar tempat kerja

hari ni aku tukar mood..nak buat keja kat studio.Kenapa br hari ni?knapa tb2 nak bertukar pula?gaduh ngan roomateka?ke xleh cocentrate bt keja sebab godaan katil,tilam n selimut busuk kokah?(ups terbocor rahsia)..xdala..sebnrnya memg lama da planning nak bt keja kt studio.join kak farah,finas n iman semua tu..rindulah nak membuat keja sambil membt lawak bangang msg2..bt kat bilik ni..sorg2 jer.sometimes xder org nak psycho pun xbest juga.tgk roomate..tidur,bergayut,bc suratkhabar..kemas meja,katil..xmncbar minda langsung..kalo studio..tgk che lan da siap elevation n 3d bagai..nak pts nafas aku tgk...so.hr ni aku nekad nak pindah keja memandangkan lg 3 minggu je submission.tu pun da sure memg xde extend da pastu sebabnya 2 hr kemudian intenal review.lbh psycho lg pei ping da siap topikal studi...aku mc tergantung lagi ni banyak lg xsetel...padahal aku yang stat dlu.xleh jadi ni.kena bertindak ni.

so setelah seting meja kat 5th year.hehhehe...mulanya agak dingin n kaku bila pindah masuk..wlpn dikalgn mereka yang aku kenal seperti kak farah,finas n iman.so aku membt je keja secara senyap tanpa ada gurauan seperti biasa.Tidak lama kemudian suasana bertukar menjadi kecoh.sebab aku tiba2 nak try pkai selendg lilit2 so mulala beraksi di depan lensa kamera laptop..mula2 aku jer, xlama pastu kak farah nak betulkan tudung je kononnya..nama pun pompuan mana bole tgk kamera xbrfngsikan..hehehehe...pastu finas datang tgk tudung aku berselendang..xjadi dia kata..dia pun membetulkan lilitan selendg tu.Pastu apa lagi.klik..klik..klik..ape?ingat aku je?mana best..mestilah secara berdua n bertiga..heehehehhe..hasilnya..ambik ko...

posing mulut becok mak jah

Seting kamera xkuar2 gambar..ish

yin n mak andam(finas)

kami kembar xseiras(2,2 buka spek nak nampak cute..hehehe)

belajar bt mulut seksi..yin xjadi...


ok suda over..yin sgt busuk,finas mcm bon**t ayam.kak farah men tipu

muka serius yg amat.."bila mo byr hutang arrr??"

sambgn ayat d atas..."kami xda duit.."..kak farah kuar skang..bole spoil pula tgk muka finas

muka huduh..tp tetap comel..hahahaha

bt muka gedik..tapi xreti..lalalaala..

td kak farah spoil..jadi bt semula muka sedih disamping watak tambahan,tisu tersebut..apesal sedih mesti pndg bwh???3,3 pula tu..
da penat...so,ambik gambar sendiri..dorg len mana? g 711..apa tu?sevn elvnla..aiya...comelkan bdk ni...(arggghhtuiii)lallalalalalala

tula spek mataku...yang menutupi mataku n wajah ku yg comel aisehh...lalalalala...

sekian saja pd malam ini..hehehehe..

No comments:

Post a Comment