Monday, April 20, 2009

kelas bocor soalan

salam...

hehehe..mesti nak memulakan salam dlu.hari ni ada kelas en ismar.patutnya kul 10 da ader dlm kelas.tp aku mc lg terkulat2 di atas katil sambil membaca msg iman suh bgn ada kelas...emm...dengan cuti draja bg org pempuan n krit conversation ngan dayah sampai jam 4,aku sangat malas nak bangun.Tetapi memandangkan ni kelas akhir,n mesti bnyk tips2 menjwb soalan akn dikongsi...maka.aku pun bangun.....bersiap n dengan sgt slumber msuk kelas...hehheee..borgnyer...blog...hr ni jumpa ngan iman,dayah kak farah n finas.muka2 yg selalu bersama ketika melepak studio.Tp pas da x 24 hour aku malas da nak lepak studio...n terpksa menanggung rindu ngan dorg..cewahhh..hehehe...rindu nak gelak ketawa,membuat ceruta ntah aper2...n ketawa cam pontianak..hahahaha...

hr ni kena setelkan surat u2,pastu..desgn...emmm...sian dayah, ambik masa 4 jam nak krit dsgn aku dalam ym..hehehe...luv u my dear...junior aku yg paling aku sayang...okla..tu jer...nanti kalo rajin, aku isila lg..hehehehe

No comments:

Post a Comment