Monday, April 20, 2009

hari kedua

emm.patutla adian,kak farah jarang nak update entry..bukan seng nak mengarang dalam entry...lebih2 lg kalo asyik duduk kt bilik jer...memg xder point nak story, lenla mcm kak chika...menteri pelancongan brisbane..mesti banyak cerita n gelagat yang nak dikongsi bersama.Hari ni, aku sekali lg telah melarikan diri daripd krit..Ya Allah mandak..apa mau jd sama ko ni..xpandai mau berubah2.Bukan aper,pg td dengan mamai2 membuka laptop.(pgkah kalo jam suda menunjukkan angka 00.18 hehehe)sementara menunggu intenet yg ngan bengong, membukala file2 research about community centre..then banyak info yg selama ni xpena ada ht nak baca sangat berguna d situ..bengongnya...serius..banyak sgt point2 dia yg bole mengkonkritkan idea n konsep ko dlam design.Lalu aku pun membuat keputusan mengubah desgn.actually, just nak combine jer space2 yg ader dlm hall tu.tp kena gaya dengan konsepla...n akhirnya aku terkedu sendr mcmna nak redesign balik...aiyoo..last2 aku xjd nak krit ngan pn hr ni...kak farah mesti da senyum sinis ngan aku,sebabnyer beria2 nak krit semalam ajak dia...huhuhu...bukan aper xnakla pasni nak tunjuk planning jer..kalo bole finalize planning terus move design...tp, bilernya design aku nak siap...taget malam ni.ok.you can do it..haittt

No comments:

Post a Comment