Thursday, April 30, 2009

emm..

aku nak makan apa..emmm..aku rasa laptop ni ada bau makananla...emmm...sedapnya..emmm...first thing..aku mau makan tomyam..sebab malam ni sejuk..

pas makan tomyam..aku mesti mau minumkan?...

jus avocado...arr..freshnya..

indulgence secret recipe...sebagai pencuci mulut..selalunya makan berdua..so sweet..kdg2 bertiga, berempat n satu studio..hahaha...sibuk ja org tu...

pas makan benda yg berlemak2 ni..aku suka makan benda yang freshh...bole menaikkan mood balik bg menghilangkan rasa muak n kenyang yg amat...perghh..layan..

walaupun da kenyang makankan..tp da habit time jalan mesti nak kunyah..aku suka roti ni..bau haruman dia satu klcc bole wangi dek haruman dia..xcaya cuba try..

kalo jalan xmen boling xsah..sementara menunggu giliran balingan bola...layan ni best gak...nyum2...so, mari berpicnic di boling...

arghh..haus..kering tekak makan tart...semestinya coca cola..yeah...


nak balik da...nek ktmka, tunggu bus ker mesti boringkan menunggu..apakata sambil menunggu sambil menjilat..lalalalalala..slurppp2...ups..mulut bocor...

ko agak2 lakan kalo pekena benda ni dalam ktm kena halau x?siap duduk bersimpuh tu d lantai..

n akhir sekali..da lama xmakan benda nih...apesal kt sini.. aku jarang jumpa yg campur jagung ekk?..kemut arr...bila ada jagung lg best tau..

aku da mencukupkan requirement ke...aku xtau nak letak makanan camner...ni arr yang murah n selalu aku layan...nyum3..

5 comments:

  1. kunin nye tart die...
    sekunin keta kunin teeettttt.... huhu...

    ReplyDelete
  2. nasi lemak tu agak2 la.... baik kau ajak makan nasik dulang trus dalam komuter tuh!!

    ReplyDelete
  3. hak...mcm tu baru tart..bukan cam td..hanguih...hahahahaha...bole gak nak ajak makan dalam dulang..tp sedar2 termakan kasutkan...bayangkan ktm tu penuh....hahahahahha

    ReplyDelete
  4. kah2...kte suke yang roti boy 2...fevret gak..hahaha....kalo g alamanda ngn klcc wajibulghunah beli !!

    ReplyDelete
  5. ceh ini TAK BOLEH JADI
    T______________________T

    Tomyam tomyam tomyam tommmmm ! (Tom tu nama anak jiran saya atau nama penuh THOMAS)

    ok bye

    oleh,
    AKAK CHIKA TOMYAM

    ReplyDelete