Tuesday, April 28, 2009

mari2 lima ringit..lima ringit...

haahhahaa..xbole blah statement atas...sngat lembap otak pd hari ni...selepas mendgr brief en Halim tentg penghantaran tesis...melihat alia bermain dance pad...tp sngt tidak berminat..mgkin sebab mood tidur terganggu...huhuhu....

jumpa dayah..my junior yg sengal..sengal tul budak ni...aku pun xsesengal dia..ke aku yg membuat dia sengal...mana xnya..kelas dorg ada presentation..pas dia present mengelat pula..keluar jalan2 nak ambik angin pd mulanya..aku pula lapar.lalu hendak p k cafe..junior aku ni sengal..tgh2 membe len presnt dia berkeliaran...hehehe..aku pun satu,bukan nak tegah..layan jer..pas makan mood da kembali pulih..lalu memasng stepmania(dance game)..da dapt kebnaran pun menggunakannya ok..hehehehe

menari dgn bersungguh2..tetapi tetap cam haram..apa ingat aku sorg jer?mestila ngan junior aku yg sengal tu..padahal lecturer kt sebelah je..tp excited bermain dancing mengatasi segala2nya...lalalalalaa...bergelak sakan sampai berpeluh2..hehehee...pastu izuan,min n alia datang..dorg join sekali..tp xseronok men...sebab..single..mayb kalo ada 2 lg best...bole lawan gaya sapa plg bestkan...

pas men game, borg..lalu balik studio 5th year tidur..wahahhaha...bestnya hidup..bangun2 jer..rasa nak berjalan2..lalu p ke pasar malam..wah sampai sana memg sgt happening..dgn mcm2 pemandgn..makanan,kain,aksesori,kasut..ala itupun nak gtau ker..mcm xpena g pasar malam je korg...hehehehe..sampai 1 part tu..budak2 ni gila meroyan baju2 n kain harga RM5..mula planning memg nak join sekali..tp bila xder yg berkenan di hati..mula parking ke tepi sambil melihat dorg menyelongkar kain2 tersebut...xlama pastu..rasa cam boringkan..aku pun jerit..l"ima ringit..lima ringit..lima ringgit..mari2..murah2"...time tu finas n kak farah da tunduk malu da tgk gaya aku...pastu gelak secara beramai2...abg punya kedai siap tanya.."adik nak keja sini ker?..abg byr"..ha3..aku gelak je..aku kata saja nak men..kak farah da bg signal..."apa lg yin" da alang2...hehehe...xder mknanya aku nk bt betul2...

pas da dapat apa yg dikehendaki kitaorg move mencari lg..aku kalo jalan aku ada satu habit xbole buang..kalo jalan,mesti nak mengunyah makanan...sepanjg aku jalan kt pasar malam tu aku mengunyah jer..huhuhu...mula2 makan kuih tokyo,pastu makan cucur udg..sedp ohh...nyum2...pastu beli lg kueh teow..nafsu jerkan..bila sampai studio,aku makan 3 suap je kot..yg len dorg habiskan..da kenyang makan time jalan td..hehhehe...tu kalo pasar malam..kalo aku g klcc atau alamanda..aku suka makan roti boy..kalo p bukit bintang..aku suka makan anty anne nyer kuih muih..hehehe...kalo kat sabah..aku suka makan tat telur n yoyo...aiyoo.aku memg kalo jalan xmakan xsahla...hehehe..saper yg dapat aku jd gf dia famla..betapa kuat makannya aku..aku xgila baju,kasut,atau benda2 yg selalu gf bodek ngan bf dia..tp aku gla makan..hehehe...n aktviti yg aku suka men kalo kuar g shopping complex ialah bermain boling..aik..apesal enytry ni bertkar topik?..emm..lallaallaa..sukati akulakan..entry aku..hahahaha....panjgla pula entry ni..okla..sambg bt design..design?ke topikal study?.ke study exam keusahawanan..arghhh bnyaknya nak buat....

No comments:

Post a Comment